Najskuplji kilometar u bližoj povijesti rekonstrukcije cesta u Hrvatskoj – onaj na pulskoj obilaznici - nema i najkvalitetniji asfalt. Dapače, potvrdila su stručna ispitivanja, asfalt je toliko nekvalitetan da će se morati mijenjati.
- Tijekom današnjeg dana Cesta d.o.o., izvođač radova na izgradnji/rekonstrukciji ulice Prekomorskih brigada postavit će privremenu prometnu signalizaciju kojom se najveća brzina prometovanja ograničava na 50 km/h, a s ciljem povećanja sigurnosti prometa na navedenoj dionici, izvješćuje Grad Pula.
U obavijesti se pojašnjava da su ispitivanjima kvalitete asfaltnog sloja kolnika, koja je tijekom veljače proveo Institut IGH d.d. Zagreb, na pojedinim dijelovima utvrđena odstupanja od postavljenih zahtjeva općih tehničkih uvjeta i izdate potvrde glavnog projekta.
- Stoga je Grad Pula uputio promptni zahtjev izvođaču radova da o vlastitom trošku i sukladno ugovornim odredbama, izvrši zamjenu habajućeg sloja na čitavoj dionici, odnosno na oba prometna traka i rotoru. Početak spomenutih radova očekuje se u najkraćem mogućem roku, odnosno po dovršetku izrade projekta privremene prometne regulacije za izvođenje radova, te nakon očitovanja i konzultacija sa projektantom glede planiranih aktivnosti na zamjeni asfaltnog zastora. Svi radovi će se izvesti na način da što manje utječu na postojeći promet, stoji u priopćenju.
U daljnjem tekstu opisuje se kako je u ožujku 2010. kada je prometnica puštena u promet utvrđeno da su ispunjeni svi uvjeti za uključenje predmetne dionice u prometni sustav grada Pule, što je Institut IGH, koji je provodio tehnološki nadzor, uvrstio u završno izvješće u travnju iste godine. Nakon puštanja dionice u promet, tijekom ljetnih su se mjeseci pojavila mjestimična oštećenja kolnika te se pratilo stanje, da bi, navodi Grad Pula, na zahtjev izvođača Institut IGH u listopadu dao službeno mišljenje gdje se utvrđuje potreba daljnjeg nadzora nastalih oštećenja kolnika kao i vršenje dodatnih ispitivanja. U posljednjem službenom mišljenju koje je IGH dao u veljači ove godine, utvrđeno je da ugrađeni habajući sloj više ne ispunjava propisane uvjete kvalitete u skladu s općim tehničkim uvjetima i izdatom potvrdom glavnog projekta.
Stoga će Cesta d.o.o. o vlastitom trošku ukloniti cjelokupni habajući sloj kolničke konstrukcije na ulici Prekomorskih brigada te ugraditi novi sloj čija kvaliteta zadovoljava propisane uvjete, zaključuje se u priopćenju.
Koliko od silnih milijuna plaćenih iz gradskog proračuna za pretvaranje petine obilaznice iz dvotračne u četverotračnu otpada na nekvalitetni asfaltni sloj nije poznato.
Podsjetimo, cifra koju su iznosili predstavnici gradske vlasti bila je dugo vremena 39 milijuna kuna, s PDV-om. Potom je u izvješću Državne revizije naveden iznos od 45,8 milijuna kuna, što s PDV-om daje 56 milijuna kuna. Onda su u Gradu kazali da je konačni iznos, kao da 39 milijuna već nije bilo enormno, ipak 45,8 milijuna kuna, ali s PDV-om i za još neke pripadajuće radove. (iPress)
Na kraju, ja sam posljednji koji bi tebi ili nekom drugom stanovniku labinštine mogao jamčiti da će se cesta Raša -Barban napraviti u zadanom roku, ali, vjeruj, građevinska operativa, mislim na radne strojeve, sigurno neće biti razlog eventualnog zakašnjenja.
od koga si to prepiso?
.
evo priloga našega vrijednog fortice.
.
.
pa se ja pitam radi li on što i kada u životu, ili je samo zaposlen??
investotor tijekom izgradnje ima inspektore (oli ti ingleski superintendents) koji nadgledaju izgranju i kvalitetu izgradnje.naravski uvijek se neka sitnica provuce sto izvodjac kasnije sanira ali nikako se ne moze dogoditi napr.da umjesto palube broda debljine lamarina 40mm oni ti ugrade od 30mm.
ukoliko se to ipak dogodi onada se to zove kriminal gdje je ucestvovalo nekoliko likova sa strane investitora, puno likova kod izvodjaca i nekoliko likova iz trece branse.
e,sad jedino preostaje da cekas da li ce stvar isplivati.ako ispliva da li ce tvoji mediji to presutiti ili ako dodje do suda da li ce suditi SUDAC ili SUDIJA te pod hitno tuzbu proglasiti neutemeljenom ili za sve proglasi krivim VARIOCA.
vidi primjer rijecka banka.
Nadalje, ne znam gdje je to 'Cesta' d.o.o. prethodno 'usrala stvar' u tolikoj mjeri da nije smjela proći na natječaju za izgradnju te prometnice. Nije šala, ako znaš napiši jer meni to zaista nije poznato. Ukoliko su zaista imali takve ili slične incidente, onda je i odgovornost onih koji su ih angažirali znatna. Pače, ključna.
Također, mogao bih se složiti glede tvoje teze buro-margarin, odnosno, konobarski, 'ako prođe, prođe'. Konačno, svatko od nas koji smo imali prigodu nešto graditi ili adaptirati, znamo kakvih sve 'majstora' ima. Koliko smo samo puta bili svjedokom priča o otpaloj keramici, vodovodnim instalacijama koje puštaju, boja koja se ljušti sa zidova, crijepu koji pada sa krova, žbuki koja otpada....... Ni cestogradnja svakako niti jest niti može biti iznimka.
Ti si prije svega rufijan i "istrijot" prislic, dodjos i niskoristi ki dela samo skifo po nasoj Istri i takav ces ostati bez tvoje "otadzbine" a hrvatsku domovinu Istru nikada ne zelis
ni ostaviti na miru a niti priznati.
LADONJA I NEZAVISNI CE BOLJE I JEFTINJE PRAVITI CESTE !
da ima "lufta" za popravak !!!!
Bitno da se dela pa če neki "mali" i to uslikati za fotoalbum radova po Puli tj. za IDS-ovu kampanju pa makar to bili i 2x isti radovi!!
Računica im je da narod kratko pamti, te da smo svi šljutavi!!!
ovaj kilometar zaobilaznice je slika i prilika ove vlasti: aljkavost, nemar, fušrenje, nestručnost, nepotizam, cijeđenje i pranje (naše) love, prometni kaos u gradu (koji ćemo opet imati)...
u ovoj priči je čak i manje bitno tko će to platiti. čak da su rekli da će se sve ponovo platiti iz gradskog proačuna ko bi to mogao spriječiti? Mi koji tu trkeljamo? opozicija? Ladionja? hahaha
ovo je dokaz da su na čelnim pozicijama ovog grada nesposobni imbecili kojima ni ovaj, kao i masu puta do sada, neće dlaka s glave pasti zbog šlamperaja i na očigled loše odrađenog posla. Isto kao što je bilo sa bulevarom, isto kao što je bilo sa rupom pored pošte, isto kao što je sa cijelim gradom koji izgleda kao da je ovdje bio potres a ne u Japanu.
Sad će me stručnjak Fortica uletiti kako nisu oni krivi nego izvođači, ali tko je zaposlio te izvođače? i kako?
isto se desilo i na ipsilonu kod žminja i na još nekim pozicijama pa niki ni nikoga proziva-popravi se na teret izvođača i riješena stvar...
samo ča bi prema mojem mišljenju ovakav zahvat i u ovakvim vremenima moga bit jako koban za izvođača i onih 300-400 ljudi koje zapošljava...